SEO

Data is knowledge

Vandaag de dag kijkt Google niet alleen naar zoekwoorden en hoe vaak deze in de content zijn opgenomen. Uiteraard is het wel belangrijk dat jouw boek (website) op de juiste manier is opgebouwd, daarnaast wordt er ook gekeken hoe bezoekers jouw site ervaren. Om de beste resultaten te behalen zeggen wij altijd, data is knowledge. En wij weten exact hoe wij aan deze data komen en op de juiste manier vertalen naar resultaten!

SEO is meer

Zoals we al benoemde is SEO aardig veranderd door de jaren heen, de tijden van zoveel mogelijk keywords gebruiken, is verleden tijd. Juist de user experience wordt al snel vergeten. Je website kan namelijk wel een mooi jasje hebben, maar hoe ervaren jouw gebruikers dit? Doordat we data tot onze beschikking hebben en deze kunnen vertalen naar gedrag en uiteraard kunnen voorspellen, kunnen wij inspelen op het gedrag van je bezoekers. Google kijkt namelijk hoe jouw bezoekers zich gedragen op jouw website en hanteert dit als leidraad om je website te waarderen. Door deze patronen te herkennen, en hier op de juiste manier op in te spelen kunnen wij de kwaliteit en het verkeer van je website verhogen. Waardoor je al snel zult gaan stijgen in posities op Google en dus beter vindbaar bent

A little Tweak

SEO wordt vaak gezien als een enorme last, terwijl dit in realiteit enorm meevalt. Na een grondige analyse kan er al snel worden vastgesteld waar de knelpunten en eventuele verbeteringen zitten binnen een website, en vooral waarom! Na het analyseren komt het toch vaak voor dat slechts een enkele aanpassingen nodig zal zijn om de resultaten aanzienlijk te verbeteren. Denk hierbij o.a aan snelheid, call to actions, verplaatsen van elementen en niet te vergeten mobiele zichtbaarheid

Doordat wij alles in-house doen kunnen wij snel schakelen en uiteraard de kosten beperkt houden!

How we work

# 1: Intake & Site-analyse

Bekend worden met jouw bedrijf, jouw doelgroep en jouw doelen is voor ons de allereerste eerste stap. Vervolgens analyseren we de website en de daarbij behorende data, waarbij we vooralj kijken naar zoekwoorden, gedrag van bezoekers, opbouw van de meta’s en uiteraard de gehele structuur van de website

#2: Strategie & doelen bepalen

Op basis van alle resultaten zullen wij een aangepast plan opstellen, om jouw huidige of nieuwe website te transformeren naar een website die tot verhoogde resultaten zal leiden. Het is dan ook aan jou om na deze analyse de keuze te maken of wel of geen stappen te ondernemen. Zo ja dan helpen wij je uiteraard graag verder

#3: Optimialisatie

Nadat wij op de hoogte zijn van alle punten die aandacht of veranderingen nodig hebben, zullen wij deze in overleg gaan aanpassen. Dit betekent dus dat we alle knelpuntjes er uit gaan halen, of juist elementen of pagina’s gaan toevoegen. Alles met het ook om de resultaten binnen aanzienlijke tijd te verbeteren!

#4: Monitoring & optimalisatie

Nadat wij alle veranderen hebben doorgevoerd binnen de website zullen wij de resultaten voor een geruime tijd monitoren, en waar nodig aanpassen. Op deze manier weten we straks exact dat alle doorvoeringen de effecten hebben die voorspeld zijn.

#5: Monitoring & onderhoud

Nadat de website volledig live is helpen we met routinematige updates en uiteraard de beveiliging van uw website. De volgende stap is dan ook, via diverse marketingmiddelen die wij in-house aanbieden, traffic te genereren en ervoor te zorgen dat je je doelgroep via diverse middelen kunt bereiken.

Curious?

Ben je nieuwsgierig geworden wat wij voor je kunnen betekenen? Neem dan gerust even contact met ons op, en waar mogelijk zullen we je een vrijblijvend advies kunnen geven op je specifieke vraag